Dostępność w AP Olsztyn

Koordynator do spraw dostępności

Koordynatorem do spraw dostępności w Archiwum Państwowym w Olsztynie jest Agnieszka Świerczyńska.

Kontakt:

Archiwum Państwowe w Olsztynie, ul. Partyzantów 18, 10-521 Olsztyn

tel. (89) 527 60 96, wew. 301

email: sekretariat@olsztyn.ap.gov.pl

 

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy:

1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Archiwum Państwowe w Olsztynie,

2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Archiwum Państwowe w Olsztynie,

3. Monitorowanie działalności Archiwum Państwowego w Olsztynie w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Wnioski do pobrania:

Tekst łatwy do zrozumienia Archiwum Państwowe w Olsztynie

Procedura wejścia z psem asystującym

Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej

Wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej

Deklaracja dostępności

Informacja dla osób niesłyszących