Zmiany w funkcjonowaniu Archiwum Państwowego w Olsztynie
W związku z przeciwdziałaniem zagrożeniu epidemiologicznemu wywołanemu rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 i w trosce o bezpieczeństwo osób informujemy, że od 16 do 27 marca 2020 roku Archiwum Państwowe w Olsztynie nie przyjmuje interesantów zewnętrznych.
Prosimy zatem o kierowanie spraw na adres sekretariat@olsztyn.ap.gov.pl lub za pośrednictwem skrzynki Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP.
Dokumenty wymagające zachowania formy papierowej prosimy przesyłać we wskazanym okresie za pośrednictwem poczty.
Osobiste doręczanie i składanie dokumentów jest możliwe w godzinach pracy urzędu, od 8.00 do 15.00, w siedzibie przy ul. Partyzantów 18 w Olsztynie, niemniej – dla wspólnego bezpieczeństwa - apelujemy o ograniczenie tego typu wizyt.
Za powyższe utrudnienia i niedogodności przepraszamy .